Program 'My First Million Ringgit'

     Program 'My First Million Ringgit' melalui 'Home Base Industry' bidang Kulinari atau melalui bisnes perkhidmatan terapi komplimentari.

   Salam keyakinan...
  
    Kami mempunyai cara tersendiri yang simple  dan praktikal bagaimana untuk membantu anda mencapai simpanan jutawan pertama anda.Melalui bisnes tulen, murni dan realistik. Tanpa gimik dan testimoni yang dilebih-lebihkan.

   Kami mengajak anda merebut peluang besar yang terdapat dalam bisnes kecil dalam bidang kulinar dan terapi komplimentari. 

   Bisnes yang boleh dimulakan tanpa modal yang besar, tanpa perlu berhutang budi atau berhutang wang. Bisnes yang boleh bertahan lama tanpa perlu dicemari dengan konspirasi, korupsi, kroni dan koloni. Ayuh sertai program 'My First Million Ringgit'. Anda pasti boleh berjaya, Insha ALLAH.




    Melalui sebagai juruterapi bertauliah dan pengusaha besar Pusat Kesihatan STIMULATHERAPY. 

   Hanya dengan pelaburan ilmu dan Kemahiran sebanya RM 4,950.00, anda dapat :

 1.  Tiga modul kursus pengamal Stimulatherapy tahap SATU.

 2.  Kursus intensif klinikal Stimulatherapy. 

 3. Kursus intensif pengurusan dan pemasaran produk terapi.

 4. Sijil Stimulatherapy Modul 1-3 Tahap SATU  dari Akademi Stimulatherapy Malaysia (ASTIM).

 5. Sijil tauliah pengamalan dari Persatuan Pengamal Stimulatherapy Malaysia (Taraf Perantis).

 6. Kad kuasa pengamalan PESTIMAL.

p/s: Program My First Million Ringgit akan dibimbing oleh Dato' Dr. Hj. Rusly Abdollah dan team Pembina Usahawan Institut Teknologi Kulinari Anjung Utara (ITKAU). Kejayaan setiap peserta adalah bergantung kepada komitmen dan kesungguhannya mengikuti sepenuhnya program latihan diberikan dan pematuhan disiplin dan peraturan RTS yang ditetapkan. Berminat?Whhatsapp/sms nama,i/c, lokasi pilihan(KB,KK,KL),nakbljrstimulaterapi ke 0195158910. email kepada prestimulaterapi@gmail.com atau telefon 09-7011190 / 0195158910. 0133319624

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

JOM BELAJAR URUT STROK DAN DIABETES

kursus klinikal